PATRONAT

Kampania edukacyjna "EROSMOWY"
17 kwietnia 2023

Polskie Towarzystwo Farmaceutyczne objęło patronatem Kampanię Edukacyjną "EROSMOWY", prowadzoną w sieci przez Synoptis Pharma sp.z o.o., przy współudziale Agencji reklamowej "Pomarańcza". Kampania skierowana jest do farmaceutów i ma charakter edukacyjno-informacyjny. Celem Kampanii jest przybliżenie tematyki związanej z zaburzeniami erekcji i przełamywanie barier w czasie rozmowy z pacjentem.

Firma planuje zorganizowała debatę edukacyjno-problemową, w której wzięli udział lekarze różnych specjalności (psycholog, seksuolog, urolog, androlog, psychiatra, kardiolog) oraz przedstawiciele farmaceutów. Debata została udostępniona na  portalu "Aptekarska Szkoła Zarządzania".

Na stronie internetowej dedykowanej wydarzeniu będą publikowane rozmowy z ekspertami (w formie wideo, podcastów na Spotify).

Informacja organizatora - plik do pobrania